2015. április 25., szombat

Corvinus Díszkert Budapest 2015. április 24-26. - Kertészeti és Gasztronómiai Szakkiállítás és Vásár

Minden évben elmegyünk a férjemmel a díszkertbe pedig itt lakunk Budán ahol sok szép kert és zöld környezet van, de ez azért más, ahogy a szórólapjukon is olvasható "Több, mint egy virágos hétvége!" és mindig vásárolunk is növényeket. Most elsősorban a díszkertet fotóztam, de az árusok virágaiból is került lencsevégre. 
Az egyik árus, aki kacsa és libasülteket, tepertőt árult, és hatalmas kerek kemencében sült, egyhetes kovásszal készült csodálatos kenyeret is árult, kínálta a látogatóit jó nagy falat kenyérrel és tepertővel. A férjem is kapott háromszor is egy-egy falatot, én is kaptam volna, de én nem fogadtam el, mert nem szeretem a libatepertőt, de a kenyeret megkóstoltam, és nagyon finom volt. A kenyér 4-5 kilós biztos, hogy volt, és volt ott egy negyed db levágva belőle, ami lehet, hogy egy kiló volt, és 1000 forintért árulta. Hát finomság ide vagy oda, azért ezt az árat sokalltuk.
Nagyon sokféle dísznövény, bonsai- és kaktuszkiállítás,ehető virágok sülve, főve, kertészeti kiegészítők, kézműves termékek és házi ínyencségek, pálinka- és sörfőzési bemutatók, borkóstoló és vásár, gyermekprogramok és sok más program várja ezen a színes kertészeti kiállításon a látogatókat.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése