2011. december 24., szombat

Karácsonyi öninterju

A jővő hét keddig szünetet tartok, addig is egy kis öninterju. Tetszik az ami mostanában kering a blogokon Lolly-nál, Andi-nál láttam. Így most én is kitöltöm a magamét.

1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Csomagolópapír - de nem feltétlen a legdrágább, mert aki kapja azon nyomban széttépi és a szemétbe kerül, a lényeg az, ami benne van.
2. Igazi vagy műfenyő?
Igazi. A karácsonyhoz hozzátartozik az isteni fenyőfa illat. Soha nem vennék műfenyőt. Pláne rózsaszínt, mert már ilyeneket is láttam.
3. Mikor díszíted fel a fát?
24-én délután és az általam készített kézműves dolgokkal. Nem hódolok annak, hogy minden évben más színben legyen a fa.
4. Mikor bontod le a fát?
Vízkeresztkor, mert akkor van vége a karácsonyi ünnepkörnek.
5. Szereted a tojáslikőrt?
Nem, de nem is innék, mert a nyers tojás jut róla az eszembe, és azt sem szeretem. Ezért nem készítek olyan pohárkrémet amibe nyersen marad a tojás. Kedvencem a Carolans krém likőr.
6. Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Én akkor voltam gyerek amikor nem az volt a legfontosabb. Édesanyám ügyes volt kötött, varrt nekünk ezt-azt. Örültem a fenyőfának és a házi szaloncukornak is.
7. Van "Betlehemed"?
Igen. Én készítettem mézeskalácsból - a blogomban is megtalálható.
8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
A férjemet kivéve mindenkinek - nehéz kitalálni minek örülnének.
9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
A 88. évében járó Édesanyámnak és a férjemnek.
10. A legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Ilyen nincs, mert én örülök az egyszerű napi szintű használati dolgoknak is.
11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Postai. Az internet világában keringő virtuális lapok aranyosak, de én a valódi, kézzelfoghatót szeretem és gyűjtöm is.
12. Kedvenc karácsonyi film?
Nincs ilyen, mert nincs házi mozink, tévét sem sokat nézek, moziba is régen voltam.
13. Mikor kezdesz vásárolni?
Novembertől december elejéig. Nem hagyok semmit az utolsó napokra, mert utálom a tülekedést.
14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem, soha nem tennék ilyet.
15. Kedvenc karácsonyi étel?
Rántott süllő sült krumplival tartármártással vagy kapormártással, általam sütött bejgli.
16. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Az idén megyünk és hozzánk is jönnek.
17. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Csúcsos üvegdísz.
18. Mikor nyitod ki az ajándékodat?
Nálunk vacsora után szokás, mert ekkor már nem vagyunk éhesek és átadhatjuk magunkat az örömnek.
19. A legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Az, hogy mindenki ideges, tülekedés van mindenhol, elüzletiesedett minden. Pedig az egyszerű saját kezüleg készített ajándék a legkedvesebb - ha valaki tud kézműveskedjen. De ha nem lenne semmi ajándék, én akkor is jól érzem magam, mert a lényeg, hogy együtt vagyunk a szeretteinkkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése