2011. december 13., kedd

Kreatív ékszereim

Többféle technikával készítettem, és mindegyik kedves a számomra, de a legjobban a horgoltakat szeretem, és a gyöngyszövött/fűzött is a kedvencek között van. A gyurmából készülteket nem sütöttem, hanem főztem mert tapasztalatból tudom, hogy a formáját és színét így jobban megőrzi. Makramé technikával is szeretek dolgozni, mert a csomózással nagyon szép formák alakíthatók ki. Az egyszerű bőrszíjon pedig agyaggyöngyök vannak, mindegyikbe belevéstem az abc betűit, így összeválogathatóak belőlük női nevek pld. itt a Melinda. A fagyöngyöket is szeretem a makraméra többnyire azok illenek, vagy egy bőr- vagy horgolt szíjra, szálra is.

Horgolással készültek



Horgolt szálakon gyöngyházgombok
Gyöngyfonalból horgolt hurka zöld gyurmagyöngyökkel

Horgolt, makramé szálon fagyöngyök, és színes gyurma korongok


Sárga-zöld gyurmagyöngy horgolt színes szálon


Zöld-sárga gyurmagyöngy bőrszíjon



Agyaggyöngy bőrszíjon belevésett betőkből Melinda névvel



Klipsz gyurma és fonal kombinációval, klipsz és karkötő színes gyurmából, kitűző gyurmából


Makramé szálon fagyöngyök

Nyaklánc szövött gyöngymedállal - évszakok tájképpel


Garnitúra piros gyurmából horgolt szálon

Apró sárga gyöngyökből "borzaska" és gyurmaszíven, szálon apró színes gyöngyök
Színes gyurma nyaklánc, karkötő - klipsz is van

Fagyöngyök bőrszíjon

Horgolt nyaklánc fagyöngyökkel

Bőrszíj nyaklánc fagombokkal

Az ékszerekhez tartók is kellenek. Nem azokra gondolok amiket erre szakosodott  gyártóknál lehet vásárolni és amit többnyire az ékszereket árusító boltok tartanak, hanem olyan ötletes, kreatív megoldásokra ami egyben dekoratív dísze is annak a helyiségnek ahol tartjuk. Erre mutatok példákat.
Forrás: Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése