2013. február 5., kedd

Nyakba és karra valók

Mi nők szeretjük magunkat "feldobni" finom és sok esetben drága ékszerekkel. Sokan meg is engedhetik ezt maguknak, de sokan annak ellenére, hogy megengedhetnék, mégis az egyszerű bizsut, vagy a ma divatos kézműves kreációkat kedvelik. Vagy azt szeretik amit én is, hogy alkalomtól, ruhától függő, hogy arany ékszert vagy horgolt vagy gyöngyből fűzött stb. ékszert használunk. Engem még az is befolyásol, hogy milyen évszakban vagyunk. 
Nem szeretem semmiben követni egy az egyben a divatot, pontosabban csak azt veszem ki belőle ami nekem jól áll, színben, fazonban. Így vagyok az ékszerekkel is, legyen egyszerű, de jó minőségű,  az én egyéniségemhez, stílusomhoz illő.
A mostani munkáim ilyen egyszerűek - talán sok olvasómnak ezért nem is tetszőek - de nem bújhatok ki a "stílusomból" és nem is akarok.

Nyaklánc és karkötő fagyöngyökből - vékony damilra fűzve


Nyaklánc nagy zöld kerámia gyöngyökből, és apró sötétebb zöld üveggyöngyökből - vékony damilra fűzve

Nyaklánc bőrszíjon kerámia mozaik medállal - a medál bőrkorongon  üvegszerű műanyag borítással





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése