2014. december 26., péntek

Karácsonyi kézműves alkotásaim - amit rögtön el is ajándékoztam

A fenyőfánkon levő díszeink és a karácsonyi kaktuszunk az kivétel, mert azok állandóak, de a díszeket időnként gyarapítom.

Fenyődísz: horgolt csillagok, és a csúcsainál ami adja a távolságot, folyamatosan haladva behorgoltam a műanyag karikákat  és egyúttal hozzáfogva a csillagokat, majd kikeményítettem.





Fenyődísz: behorgoltam a fakarikákat és minden második bogyóra aranyszínű gyöngyöt varrtam. Készen vett kis harangot kötöttem rá szalaggal.







Csillag gyertya. Kreatív boltban vettem öntőformát, és talpas kanócot. Volt sárga, piros és fehér maradék gyertyám, amit apróra vágtam és egy kis konzervdobozban vízgőz fölött felolvasztottam - a piros dominált benne. A forma közepére állítottam a kanócot és teletöltöttem az olvadt viasszal a formát. Amikor megdermedt, kiborítottam. 


Tobozfenyők. Tobozokat sokfélét szoktam gyűjteni. Pici cserepeket kreatív boltban vásároltam, és papírból vágtam "műfüvet" a csillagokat pedig egy hosszú kisebb-nagyobb csillagokból álló girlandból vágtam le és a csúcsára ragasztottam. Az egyik tobozt kicsit befestettem ételfestékkel és arany csillagflitterekkel kiraktam, a másikat pedig sárga gyöngyökkel.





Bárhová felakasztható koszorú. A natúr alap két szemben levő részére sötétpiros vékony spárgát tekertem és körberagasztottam ételfestékkel pirosra festett és natúr mézesekkel. Pár ágacska fenyő került az aljára.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése