2015. augusztus 21., péntek

Sonkás-zöldséges kagylótészta


Szét néztem, hogy mi van itthon, mert tésztát akartam készíteni - tésztából mindig van és sokfélém - és ezt találtam ki. Egyszerű és gyorsan megvan. 

Hozzávalók: 4 adag

25-30 dkg kagylótészta, 40 dkg mirelit zöldborsó, egy konzerv főtt kukorica, - de friss is lehet, amit megfőzünk, és lemorzsolunk -  15 dkg sajt reszelve, 15 dkg főtt sonka, 1 csokor petrezselyem, 1 kisebb vöröshagyma, 2 gerezd fokhagyma, 1 kk. oregánó, só, bors, 2-3 ek olaj

Az olajban az apróra vágott hagymát kissé dinszteltem, beletettem az apróra vágott fokhagymát, rá az apróra vágott sonkát, a zöldborsót. Fűszereztem, borssal, oregánóval és sóztam, pár percig pároltam, majd  fél dl víz hozzáadásával, puhulásig főztem - ha szükséges még pótolható a   víz. Beletettem a kukoricát azzal is pároltam még, hogy az ízek össze érjenek. Zsírjára sütöttem és rászórtam az apróra vágott petrezselymet. A tésztát sós vízben megfőztem kevés olajjal, leszűrtem, majd a zöldborsós keverékkel is összekevertem. Tetejére szórtam a reszelt sajtból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése