2012. február 21., kedd

Kötött alkotásaim

A kézműves tevékenységek közül amelyeket felsoroltam a profilomban szinte mindegyiket szeretem, és kisebb-nagyobb szünetekkel mindig valamelyik sorra kerül, hogy készítek valamit. Most pulóver és kardigán-kabát sapkával az amivel már jelzem, hogy közeleg a tavasz. A pulóvert még kabát alá vehetjük fel, és a hosszított kardigán sem ajánlatos még, de mire itt a jó idő addigra elkészíthetitek.
                              Kardigán-kabát, térdig érő drapp-nyers színben,
                              szoknyával, sapkával

Ez a munkám nem mostanában készült hanem akkor, amikor a Fürge ujjak magazin - ma már nem ez a neve - még gyakran rendezett versenyt, és ezzel a
munkámmal díjazott voltam.
       
Pulóver mohazöld-nyers színben elől hasítékkal, és egyszerű, könnyű rizskötéssel.
Nekem kedvenc színeim ezek, de azért még van egy-kettő ami jól áll és azokból is vannak pulóvereim. Ugyanis én soha  nem követem egy az egyben a divatot, főleg nem a színeket illetően, mert ha nem áll jól, akkor hiába a legjobb fazon nem érezném jól magam.
                            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése