2013. április 11., csütörtök

Sonkatölcsér


Ez az ételem is a húsvéti menüben van ITT,  de most a receptet is leírom. A hagyományos vajas vagy rámás kenyérre sonkaszelet, főtt tojás és torma mellett - még ha nagyon szeretjük is - jöhet egy kis változatosság.

Hozzávalók: 6 tölcsérhez - de ez növelhető

6 db bolti sonkaszelet, pl. a gépsonkaszelet, - mert az általam főzött Pick békebeli sonkát nem lehetett hajlékonyan vékonyra szelni - 15 dkg Pick békebeli sonka - amit már megfőztem -  majd ledaráltam, 5 dkg vaj,  2 ek. tejföl, 1 tk. mustár, só, bors, 1 főtt tojás apróra vágva, 2-3 ek. apróra vágott ananászbefőtt, - de ez el is maradhat ha valaki ezt az ízvilágot nem szereti.

A felsorolt hozzávalókat jól kikevertem. A nagy szelet gépsonkaszeletekből tölcsért formáztam megtöltöttem a krémmel és hústűvel összetűztem. Tálon elrendeztem díszítettem paradicsommal, főtt tojás szeletekkel, zöldpaprikával


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése