2013. október 5., szombat

Kapjuk össze magunkat itt az ősz!



Már szeptember vége felé az előrelátók - így én is - elkezdtünk készülni az őszi-téli ruhatárunk frissítésére. Megnéztem miből kellene új, mi az ami kiegészítésre szorul, mi az ami már nem kell. És persze annak is utána néztem, hogy milyen a trendi divatos fazon, milyen anyagok és készruhák vannak. Teszem ezt mindazok ellenére, hogy én egy az egyben soha nem követem a divatot. Több okból pl. nem minden fazon és szín áll jól nekem, de azt sem szeretem ha a kész ruhák visszaköszönnek az utcán vagy bárhol. Mi nők ezzel többnyire így vagyunk.
Elmondhatom, hogy szinte mindenféle anyagot és mindenféle színben, mintában lehet kapni - aki tud varrni biztos, hogy talál magának kelmét. Aki pedig készen vásárol felsőruházatot, kiegészítőket most divatos a műszőrme vagy a szőrme hatású anyagból készült nyakba való, sál, sapka. Egészen különleges, hosszú szálú padlizsán szín is kapható.
Az idén télen extra divatos színnek számít a padlizsán lila, és árnyalatai ami dobogós helyen áll. Továbbá a fekete mellett a bordó, szürke, sötétkék, minden árnyalata és a tyúklábminta extrém nagyságban.
A feketéhez minden szín jól megy, de aki csak ezt a színt kedveli is elhagyhatja már a minden fekete összeállítást. Ősszel és télen sem kell sötét ruházatban járni. A most divatos színek mindegyike tetszik nekem és jól is áll, így mivel van egy olyan kabátom aminek az alapszíne sötétlila és noppos, van benne lila, bordó, fekete, így kabátot nem kell vennem, de bordó sálam is van. Ezek a holmik azért lehetnek nekem, mert ezeket a színeket szeretem, így akkor is hordom amikor nem ez a divat.

De lássuk mi van a nagyvilágban, hogy kapjunk egy kis inspirációt.















Ahonnan válogattam annak a divatcégnek van boltja Budapesten a Mammutban.

Forrás:ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése