2013. december 11., szerda

Ajándékcsomagolás

Azt hiszem, hogy sokan tudjuk azt, hogy az ajándékok csomagolása nagy öröm, mert adni sokkal jobb, mint kapni. De azt is tudjuk, hogy ez mindig azzal jár - különösen gyerekek esetében - hogy a csomagolóanyagok széttépve a szemétbe landolnak. Szóval nem tudunk szépen csomagot bontani - még felnőttek sem.
Most mindenki az üzleteket járja és az ajándékokhoz keresi a csomagolópapírt vagy maga készít valamilyen szép munkaigényesebb vagy egyszerűbb csomagolást. Most a napokban néztem én is csomagolópapírt és elég hangosan mondhattam, hogy ez vagy az nem olyan szép, mire megszólalt mellettem egy asszony "úgy is csak egy percig tart, mindenki széttépi egy pillanat alatt, nem érdemes drágát venni"  és igaza volt. De én azért minden évben igyekszem kreativkodni, és eltérni a megszokott csomagolástól. Sokan vagyunk így, ezért válogattam az ötletekből Nem kell hozzá nagy kézügyesség, a látottak alapján könnyen elkészíthetőek.

Ital csomagolása textilkendőbe                 Ital csomagolása egy ing levágott ujjába 



               Kisebb ajándéknak papírhenger becsomagolva
Hajtogatott papírból kivágott csipke      

Tortapapír egyszerű csomagoláson              Barna zacskón szines tortapapír


Barna zacskón karácsonyi motívum             Dobozok mintás papírcsomagolásban  filc hóemberekkel
     
                                                 Kerek süteményeknek papírhenger
              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése