2015. január 3., szombat

2014. Szilveszter- és az új év első napján fogyasztott főbb ételeink

Lencseleves füstölt tarjával, csipetkével
Nagyon szeretjük és így soha nem maradhat el.












Rántott karaj és sült tarja - nálunk ezek azok az ételek amivel jól elvagyunk, és lehet inni rá - na nem nekem, mert én csak a Carolans ír krémlikőrt, az ásványvizet és a pezsgőt kóstolgattam - az utóbbit éjfél után.









Virslis lencsesaláta és
Paradicsomos gombasaláta
Ezek is kedvencek, mert kevés is elég belőle csak falatkáknak pirított kenyérkockákkal, de a lencsesaláta csak magába is elég.









A sült burgonya jó magában is a húshoz is és jó volt tunkolni a paradicsomos gombasalátához.











Túrós pogácsa, ez is jó sörkorcsolya, de a bor ivászata közben is segít, hogy ne rúgjon be senki, csak kellemes hangulata legyen.














Mézes puszedli aszalt szilvával.
Ezt is nagyon szeretjük, jó puha sokáig, és benne a szilva nagyon finom.












Nassolni való csemegék - datolya, aszalt szilva, füge, mazsola, dió mogyoró














Tárkonyos burgonyaleves virslivel
- tárkonyecettel kissé savanyítva jó a gyomornak.













Sült tarja tükörtojással, sült burgonyával.















Húsgombócos káposzta. 
Ez is hagyomány nálunk, mert nem marad el az év végén, ugyanis én mindig Szilveszterre készítem nem karácsonyra - aztán esszük jó nagy termetes gombócokkal. Ezért nekünk jobb, mint a káposztalevélbe töltött változat.






Voltak italok is - na nááááááá - hogy is maradhatna el év végén - bor, pezsgő, sör, pálinka, Carolans ír krémlikör - ez a kedvencem - ásványvíz, üdítő italok.

2 megjegyzés: