2017. március 12., vasárnap

Felébredt a természet - örvendezzünk!


A nagyobb kliviám, ahol 6 virágszár jött elő





Az alábbi négyféle madárkákból csak egy ismerős az Őszapó.


Ezek  a pici kis madárkák az Őszapó

A környékünk kertes, zöldövezet - Budapesten, azon belül Budán lakunk - és a kertünkben az erkélyünkön egész télen etettük a madarakat, mókusokat. Volt a kertben, erkélyünkön szarka, szajkó, cinke, rigó és három különböző pici madár amelyeknek a nevét sem tudjuk. De még most is kapnak ennivalót és vizet. A madarakat nagyon nehéz fényképezni, pláne a kicsi fajtákat, azok nagyon félénkek, felkapnak egy magot rászállnak a közeli fára és ott eszik meg. Amikor már megszokták, akkor hosszabb ideig is csipegettek. 
Kerestem a magyarországi honos madarak között a kis ékszer madarakat, mert én így nevezem amit láttam, mert csuda aranyosak, de nem ismertem rá csak az Őszapóra. De a mókusok is visszatérőek, eszegetnek az erkélyünkön, és egyik nap a héten éppen nyitva volt az erkélyajtó és majdnem bejött valamelyik a szobánkba. De pár évvel ezelőtt a hálószobánkba be is jött kora reggel, végig ment az ágyam mellett és amikor a zajra felültem, gyorsan kiszaladt az erkély felé, és onnan ugrott a közeli fára. A mókusról készült mostani fotó kicsit homályos, mert az erkélyajtón keresztül fényképeztem.
A virágzó klivia gyönyörű, de ez a kisebbik, a másikon hat virágszár van, majd azt is ide teszem, ha jobban kinyílik. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése