2020. január 25., szombat

2019. Szilveszter és 2020. január 1-én készült ételeimből receptek amik még nincsenek

Hamis somlói galuska sütés nélkül

Hozzávalók:

1 csomag vaníliás pudingpor, 1 csomag csokoládés pudingpor, 1,2 liter tej, 40 dkg babapiskóta,  6 ek. cukor, 10 dkg margarin vagy vaj, 10 ml rumaroma (elhagyható), 5 ek kakaó, vagy egy tábla étcsoki, tejszínhab, egy marék mazsola, 8 dkg darabolt dió

A pudingporokat krémnek készítettem el. 3,5 dl tejhez és 3 ek cukorhoz hozzákevertem a vaníliás pudingport és amikor felolvadt benne a por felforraltam. Amikor besűrűsödött hagytam hűlni. A csokis pudigot is így készítettem el. A kihűlt pudingok mindegyikéhez raktam 5-5 dkg vajat és jól elkevertem. 
Előkészítettem egy nagy és egy kicsi tálat. A kicsibe kevés tejet és rumaromát öntöttem. A babapiskótát kisebb darabokra vágtam. Egy pillanatra a tejbe mártottam - ne szívja meg magát. Ezután kiraktam vele a nagy tálat és az első sorra ráhalmoztam a csokoládés krém felét és eligazgattam rajta. Rászórtam a mazsolából és darabolt dióból  A következő babapiskótákat is mártogatjuk és ráraktam a csokis krémre, majd jött erre a vaníliás krém fele, mazsola és darabolt dió, a harmadik sor ismét csokis, az utolsó vaníliás, itt is mazsola és dió került rá. Csokimázat készítettem kevés vízzel, de lehet tejjel is és felforraltam. Az elkészült somlóiba beleszúrkáltam villával és a lyukakba csurgattam több helyen a csokiból. 1-2 órára hűtőbe tettem. Tejszínhabbal tálaltam.

FotóITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése