2018. július 15., vasárnap

Meggyes-túrós pohárkrém

Szeretjük a pohárkrémeket, finomak és gyorsan elkészülnek, csak a hozzávalókat kell a turmixgépbe tenni és a gép elvégzi a dolgát. Sokféle változatban készíthetjük, szinte felsorolhatatlan. Ez az én saját változatom, és a többi hasonló is ami még a blogomban található. Váratlan vendég érkezésekor is - ha van bármilyen hozzávaló - örömmel fogadják, senki nem veti meg. 

Hozzávalók: kb. 6 adag

30 dkg meggy, 25 dkg túró, 3 púpozott ek. tejföl, reszelt citromhéj, cukor vagy fruktoz izlés szerint, tejszínhab.

A tejszínhab kivételével a többi hozzávalót a turmixgépbe tettem. Én többször megállítottam és megkóstoltam, hogy elég krémes állagú-e és mennyire édes. Mi nem szeretjük ha nagyon édes. Mivel minden alapanyag - kivétel a cukor - a hűtőben volt, így máris fogyaszthattuk a rányomott tejszínhabbal. Szórható rá reszelt étcsokoládé is.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon kívánatos számomra, szívesen elkanalazgatnám most!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Évikém, én meg szívesen adnék, de már elfogyott.

    VálaszTörlés
  3. Ismét finomat készítettél! Ebből én is elkanalaznék, most nagyon jól esne :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin. Sajnos már elfogyott, pedig adtam volna szívesen. Kétszer egymásután készítettem.

      Törlés