2018. augusztus 5., vasárnap

Dinnyés citromfüves limonádé

Azt hiszem, hogy még jó ideig - mert a jövő hét is nagyon meleg lesz - ilyet és hasonlókat iszogatunk, jó hidegen. Jég nem kell bele, elég a hűtő - legalábbis a mi hűtönk jó hideg, és folyamatosan ott van egy nagy flakonban.

Hozzávalók: 

1 kg görögdinnye tisztán a beltartalma,  5-6 levél citromfű, citromlé és cukor vagy fruktoz ízlés szerint, + citromkarikák.

A dinnyét kimagoztam, kockára vágtam, beleöntöttem a turmixgépbe, hozzátettem a citromfű leveleket, fruktozt, citromlét és jól összeturmixoltam. Mivel a cukor és a citromfű kivételével minden a hűtöben volt, így azonnal ihattuk. Poharakba öntöttem, díszítettem a citromkarikával és pár levél citromfűvel.  Nagyon finom.

2 megjegyzés:

  1. Elhiszem, nekünk is jól esik ebben a nagy melegben. Könnyen és gyorsan elkészül. A férjem mondta, hogy készítsem a következőt.

    VálaszTörlés