2019. december 20., péntek

Ajándéknak szánt kézműves munkáim

Szeretek alkotni és a saját kezemmel készíteni ajándékokat. Most is mint eddig minden karácsonyra készítettem egy pár tárgyat, játékokat, szalvéta gyűrűket, és egy Szent családot 85x65 cm-es  nagyságban, az alap horgolt, a kitöltött részt kézzel varrottan töltöttem ki. (bal oldalán még nincs meg a kitöltés, de karácsonyig meglesz, viszont akkor már nem lesz időm lefotózni)
Szent család
Mackó filcből és kézzel varrottan állítottam össze
Újjbábok kakas, kutya filcből, kézzel vartam minden részét
Újjbábok madár, elefánt filcből, kézel vartam minden részét
Béka filcből, kézzel varrtam
Teknős, ezt nemezeléssel készítettem
Pólyásbaba, nemezeléssel készítetem
Szalvétagyűrűk horgoltam




4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ügyes vagy ! Ezek az ajándékok sokkal személyesebbek biztos örülnek majd a megajándékozottak!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, sok mindent készítettél, biztos mindenki örül majd, aki megkapja!
    A Szent család gyönyörű, igényes munka!
    Áldott ünnepeket kívánok Neked és kedves családodnak, sok szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin, remélem, hogy mindenki örülni fog. A jó kívánságaid is nagyon köszönöm.

      Törlés
  3. Köszönöm Évikém, igyekszem örömet szerezni a szeretteimnek.

    VálaszTörlés