2019. december 27., péntek

Karácsonyi ételeim 2019-ben

Úgy volt, hogy az idén, mivel egész évben kihagytam a blogolást így karácsonykor sem fogok semmi olyat készíteni amit érdemesnek tartok arra, hogy betegyem a blogomba, mert azt terveztük, hogy nem leszünk itthon, meg nem is éreztem magam jól. De aztán összeszedtem magam és az alábbiak sikeredtek, vagy nem? de ha nem az sem baj.
Halászlé ( már van a blogomban ITT
Káposztás burgonya-  gombóc- leves gazdagon
Süllő rántva sült burgonyával, tartármártással (már van a blogomban ITT
Sült libacomb rösztivel (sült libacomb már van a blogomban több helyen is)
Sült libacomb rösztivel, boros, fűszeres szilvával
Sertéshúsból párizsiszelet, gombaraguval, sajttal, petrezselymes burgonyával, zöldségkörettel (nem került tányérra, mert mire észbekaptam már csak ennyi maradt)
Tonhalkrémes falatkák


Mákos és diós bejgli (már van a blogomban több is ITT
Kókuszkrémes torta (ezzel is úgy jártam, hogy már alig maradt belőle, hogy lefényképezzem)
Fonott kalács (három szálból, de készítettem már hatból is) ITT

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy idén kihagytad a blogolást, de most örülök, hogy láthattam a karácsonyi menütöket. Pazar kínálat volt 😊
    Jó egészséget, sok finom ételt italt kívánok az újévre is!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Katalin minden kedves szavadat. Remélem, hogy jobb lesz a következő év.

    VálaszTörlés